Niri buruz: Mikel Gacetabeitia naiz, 16 urte ditut eta Durangoko Jesuita institutuan ikasten dut

2022(e)ko maiatzaren 10(a), asteartea

FIFA 21

 Gaur nire jolas gogokoenari buruz hitz egingo dizuet, FIFA 21. PS4-an jolasten dut asteburuetan kalean ez nagoenean eta asko disfrutatzen dut. Hor doazkizue informazio pixka bat:

Futbol Elkartearen Nazioarteko Federazioa, FIFA siglaz ezagutzen dena, planeta osoan futbol federazioak gobernatzen dituen erakundea da. 1904ko maiatzaren 21ean sortu zen eta Zurichen du egoitza, Suitzan. Jokoaren arauak aldatzeaz arduratzen den IFABeko kide da. Gainera, FIFAk Munduko Futbol Kopa antolatzen du, munduko beste txapelketak maila, adar eta diziplinaren aldaketa ezberdinetan, eta Olinpiar Txapelketak NOBaren parean. 

Joko bat da non hainbat modalitate dituzu jolasteko, online modua: zure taldea sortu partidak irabazten edo zure lagunen aurka jolastu edozein taldekin. Modu normala: zure etxean bi mandorekin zure albokoarekin jolastea eta amaitzeko historia modu bat, non jokalari bat zara eta zure karrera propioa duzu.









iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

FIFA 21

 Gaur nire jolas gogokoenari buruz hitz egingo dizuet, FIFA 21. PS4-an jolasten dut asteburuetan kalean ez nagoenean eta asko disfrutatzen d...